Bebutter Šlehané BIO bambucké máslo natura—200 ml
Přírodní krémový tělový balzám pro každodenní intenzivní péči o jemnou a citlivou pokožku. Díky lehké, pěnové konzistenci se snadno roztírá a výborně vstřebává.
PDK: 3515633 | Zbozi: 18136582
Popis produktu
Přírodní krémový tělový balzám pro každodenní intenzivní péči o jemnou a citlivou pokožku. Díky lehké, pěnové konzistenci se snadno roztírá a výborně vstřebává.
Užití
Pro každodenní intenzivní péči o pokožku celého těla. Balzám zanechává pokožku hedvábně jemnou a pružnou, extrakt z aloe kapské podporuje přirozenou hydrataci a regeneraci.
Dávkování
Dle potřeby jemně vetřete do pokožky celého těla.
Složení
Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Macadamia Integrifolia Seed
Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Aloe Ferox Leaf Extract, Tocopheryl Acetate.
Údaje o firmě
Firma AROMATICA vznikla v roce 1992. Zakladateli společnosti byl Ladislav Šimůnek a
Dr.PhMr. Jan Rukavička, který podle původních receptur svého otce prof. Dr.PhMr. Jana
Rukavičky st. obnovil výrobu bylinných léčebných přípravků. V roce 1997 se firma přestěhovala do větších prostor a přibyly nové výrobní linky. Kvalita výrobků, cenová dostupnost i obliba u zákazníků umožnily firmě vybudovat si pevné postavení na trhu s doplňky stravy a bylinnou kosmetikou. Spolupráce s vědeckými pracovišti a univerzitami (Farmaceutická fakulta Brno, Lékařská fakulta MU a VUT), ale i vlastní odborné a technologické zázemí dávají firmě možnost produkovat výrobky na vysoké kvalitativní úrovní specializující se především na udržení zdraví a zdravý životní styl, a také na zvyšování odolnosti organizmu a tím i udržení maximální fyzické a duševní pohody člověka. Na kvalitu výrobků společnosti AROMATICA poukazuje i stále rostoucí poptávka. Velký důraz je proto kladen vedle zdokonalování současných služeb na vývoj nových výrobků. Mimo to firma nabízí své technologie i odborné znalosti k realizaci externích projektů, stejně jako profesionální obchodní tým, který umožňuje nejen zahraničním firmám prezentovat výrobky na českém, převážně lékárenském trhu. V prosinci roku 2009 firma vytvořila nové webové stránky, které poskytují zákazníkům maximum informací k jednotlivým výrobkům v produktové sekci, informace o použitých bylinách v sekci herbáře, ale také poradnu, kde mohou zákazníci i odborníci konzultovat své případné dotazy. www.aromatica.cz