TePe mezizubní kartáčky—červené 0.5 mm, 8 ks

TePe mezizubní kartáčky—červené 0.5 mm, 8 ks

Mezizubní kartáčky mají plastem izolovaný drátek, aby byla zajištěna maximalní ochrana dásní a zubů. Speciálně vybraná vlákna zajišťují efektivní čištění. Průměr drátku 0,50 mm, červený odstín, 8 ks + krytka v balení, baleno v sáčku.

Cena vč. DPH
129 Kč
137 Kč
Dostupnost
skladem

PDK: 7317400002132 | Zbozi: 18105866

Popis produktu

Mezizubní kartáčky mají plastem izolovaný drátek, aby byla zajištěna maximalní ochrana dásní a zubů. Speciálně vybraná vlákna zajišťují efektivní čištění. Průměr drátku 0,50 mm, červený odstín, 8 ks + krytka v balení, baleno v sáčku.

Užití

Je velmi důležité zvolit si vhodnou velikost mezizubního kartáčku. Vlákna by měla snadno prostoupit mezizubní prostor, nikdy by neměla být násilím vtlačena mezi jednotlivé zuby.

Dávkování

Čištění mezizubních prostor 1x denně, jemně zavádíme, vlákna zvlhčete vodou či nejlépe mezizubním gelem.

Prevence

Odstraňuje zubní plak, zlepšuje ústní hygienu.

Fakta

hygieny v ČR a řetězcem =, prodejen Péče o zuby©. Z důvodů zvýšení dostupnosti Profimedem poskytovaných služeb svým věrným zákazníkům se společnost strategicky zaměřila na rozšíření sítě obchodů, která dnes čítá 6 obchodů v Praze, 2 obchody v Brně a 10 partnerských obchodů v dalších městech ČR.
Výhledy ohledně dalšího vývoje společnosti jsou odpovídající celému vývoji a povaze
Profimedu. Tím, že se Profimed již od svého prvopočátku zaměřuje na poskytování služeb s vysokým standardem a širokou nabídkou produktů, bude i nadále směřovat své aktivity k získávání inovací stávajících kvalitních produktů, novinek a nových způsobů moderní stomatologie.
Když profesionální péči, tak Péči o zuby a tělo! Struktura Profimedu se dělí na dvě základní divize, Péče o zuby a Péče o tělo©.
Divize Péče o zuby je co do historie společnosti významnější a větší divizí, mezi hlavní značky patří: G.U.M., Philips Sonicare, Swissdent, TePe, Waterpik, UltraDEX, Halter
Bonbons, aj.
Cíle Profimedu jen jasné: produktů. - Hledat na českých a světových trzích „nové trendy“ a co nejrychleji je nabídnout svým zákazníkům. - Orientovat se podle požadavků odborníků, lékařů, stomatologů a jejich pacientů. - Inovovat a naslouchat svým zákazníkům. - Navštěvovat odborné kongresy, sledovat mezinárodní odbornou literaturu a aplikovat nejnovější poznatky ve výběru a doporučení vhodných výrobků zákazníkům. www.profimed.cz

Příbalový léták