TePe Original mezizubní kartáčky—zelené, velikost 5, 6ks
Mezizubní kartáčky TePe mají plastem izolovaný drátek, aby byla zajištěna maximální ochrana dásní a zubů. Speciálně vybraná vlákna zajišťují efektivní čištění. Průměr drátku 0,8 mm, zelený odstín, 6 ks + krytka v balení, baleno v blistru.
PDK: 2526227 | Zbozi: 18150799
Popis produktu
Mezizubní kartáčky TePe mají plastem izolovaný drátek, aby byla zajištěna maximální ochrana dásní a zubů. Speciálně vybraná vlákna zajišťují efektivní čištění. Průměr drátku 0,8 mm, zelený odstín, 6 ks + krytka v balení, baleno v blistru.
Užití
Je velmi důležité zvolit si vhodnou velikost mezizubního kartáčku. Vlákna by měla snadno prostoupit mezizubní prostor, nikdy by neměla být násilím vtlačena mezi jednotlivé zuby.
Dávkování
Čištění mezizubních prostor 1x denně, jemně zavádíme, vlákna zvlhčete vodou či nejlépe mezizubním gelem.
Příznaky
Zánět dásní, impantáty, korunky, zubní náhrady.
Prevence
Zubního plaku, kamene a kazu. Prevence zánětu dásní a parodontitidy.
Údaje o firmě hygieny v ČR a řetězcem =, prodejen Péče o zuby©. Z důvodů zvýšení dostupnosti Profimedem poskytovaných služeb svým věrným zákazníkům se společnost strategicky zaměřila na rozšíření sítě obchodů, která dnes čítá 6 obchodů v Praze, 2 obchody v Brně a 10 partnerských obchodů v dalších městech ČR.
Výhledy ohledně dalšího vývoje společnosti jsou odpovídající celému vývoji a povaze
Profimedu. Tím, že se Profimed již od svého prvopočátku zaměřuje na poskytování služeb s vysokým standardem a širokou nabídkou produktů, bude i nadále směřovat své aktivity k získávání inovací stávajících kvalitních produktů, novinek a nových způsobů moderní stomatologie.
Když profesionální péči, tak Péči o zuby a tělo! Struktura Profimedu se dělí na dvě základní divize, Péče o zuby a Péče o tělo©.
Divize Péče o zuby je co do historie společnosti významnější a větší divizí, mezi hlavní značky patří: G.U.M., Philips Sonicare, Swissdent, TePe, Waterpik, UltraDEX, Halter
Bonbons, aj.
Cíle Profimedu jl jasné: produktů. - Hledat na českých a světových trzích „nové trendy“ a co nejrychleji je nabídnout svým zákazníkům. - Orientovat se podle požadavků odborníků, lékařů, stomatologů a jejich pacientů. - Inovovat a naslouchat svým zákazníkům. - Navštěvovat odborné kongresy, sledovat mezinárodní odbornou literaturu a aplikovat nejnovější poznatky ve výběru a doporučení vhodných výrobků zákazníkům. www.profimed.cz