TePe Select medium zubní kartáček—1 ks, blistr
Švédský zubní kartáček TePe Select se střední trojúhelníkovou hlavicí, 1 400 medium vlákny, rovným zástřihem a plochým držátkem. V nabídce je široká barevná škála. Baleno v blistru.
Můžete rezervovat v našich lékárnách
- Rezervovat - skladem, Na poliklinice
- Rezervovat - skladem, Lékarna U Zlaté Koruny
PDK: 3515765 | Zbozi: 18106552
Popis produktu
Svédský zubní kartáček TePe Select se střední trojúhelníkovou hlavicí, 1 400 medium vlákny, rovným zástřihem a plochým držátkem. V nabídce je široká barevná škála.
Baleno v blistru.
Užití
Zubní kartáček se střední, trojúhelníkovou hlavicí, vlákny medium, rovným zástřihem a plochým držátkem. Počet vláken 1400.
Dávkování
Zubní kartáček je doporučeno používat minimálně 2x denně. Při prvních náznacích opotřebování vláken zahoďte a nahraďte novým.
Prevence
Zubního plaku, kamene a kazu. Prevence zánětu dásní.
Údaje o firmě
V současné době se Profimed© může pochlubit nejširším sortimentem pomůcek ústní hygieny v ČR a řetězcem franšízových prodejen Péče o zuby©. Z důvodů zvýšení dostupnosti Profimedem poskytovaných služeb svým věrným zákazníkům se společnost strategicky zaměřila na rozšíření sítě obchodů v celé ČR.
Výhledy ohledně dalšího vývoje společnosti jsou odpovídající celému vývoji a povaze
Profimedu. Tím, že se Profimed již od svého prvopočátku zaměřuje na poskytování služeb s vysokým standardem a širokou nabídkou produktů, bude i nadále směřovat své aktivity k získávání inovací stávajících kvalitních produktů, novinek a nových způsobů moderní stomatologie.
Když profesionální péči, tak Péči o zuby a tělo! Struktura Profimedu se dělí na dvě základní divize, Péče o zuby a Péče o tělo©.
Divize Péče o zuby je co do historie společnosti významnější a větší divizí, mezi hlavní značky patří: G.U.M., Philips Sonicare, Swissdent, TePe, Waterpik, UltraDEX, Halter
Bonbons, aj.
Cíle Profimedu jsou jasné: - Nabízet výrobky „péče o zuby a péče o tělo“ nejvyšší kvality a v co nejširším portfoliu produktů. - Hledat na českých a světových trzích „nové trendy“ a co nejrychleji je nabídnout svým zákazníkům. - Orientovat se podle požadavků odborníků, lékařů, stomatologů a jejich pacientů. - Inovovat a naslouchat svým zákazníkům. - Navštěvovat odborné kongresy, sledovat mezinárodní odbornou literaturu a aplikovat nejnovější poznatky ve výběru a doporučení vhodných výrobků zákazníkům. www.profimed.cz